7 תשובות
לי יש כלב קטן יחסית... לא מפריע לי בהרבה
מישהו אוהב שיש לו קקי על הרצפה?
בכללי זה גור אפשר לאלף אותו לחכות שיעשה בחוץ
אנחנו גם עשינו לה מקום למקרים שהיא לא יכולה להתאפק ושמנו שם ניירות כדי שזה יעזור
גור זה עבודה מאוד קשה ומי שרוצה לאמץ גור צריך לקחת את זה בחשבון. פאשלות יכולות לגרום לבעיות חינוך בעתיד שמאוד יקשו עליכם.
מצד שני, תמיד אפשר לאמץ בוגרים או מבוגרים מהממים מכל העמותות... 2 מהכלבות שלי אומצו בוגרות, אחת בגיל 6 והשניה בגיל 3.5, והן הכי מושלמות בעולם.
אנונימית
כלב בכללי זו עבודה קשה.
ויש לי גור, לקחנו אותו לאילוף כי אמא שלי התעצבנה שהוא עשה את הדברים שלו על השטיחים.
הוא הלך כבר שבועיים ואני מתגעגעת אליו :((
האמת שזה גם תלוי בגודל של הכלב חח אבל צריך להרגיל אותו לעשות את הצרכים בחוץ או במקום ספציפי
תראה, בהתחלה קשה להתרגל, זאת אחריות ומחויביות לנקות אחרי כל פעם שהכלב שלך עושה צרכים, וכשהוא גור הוא מסוגל לעשות את זה בכל מקום
אם אתה לוקח גור רק כדי שיהיה צעצוע, קח בחשבון שזה לא עובד ככה. אם אתה רוצה כלב תצטרך להיות מחוייב אליו, ותראה שגם עם הזמן אתה תתרגל לזה
כלב זאת אחריות אני ממליצה לא לחכות לנקות את הקקי שלו ישר שהוא עושה תנקה