5 תשובות
אם את גם ככה הולכת תנסי פשוט לזרום עם זה ולהנות... את גם ככה כבר שם אז חבל .
כם את מקירה משהו נגד שפשפת אז לכחת תכחי מחנסיים תרמיות כמו לחרמון ועוד שחבה מעל דורגורנד , בושם
כל דבר חם שאת יכולה לשים על עצמך בנוח כחי
לחשוב באופטימיות וחיובית ולבוא בגישה שהכל יהיה בסדר ויהיה כיף לא משנה מה