3 תשובות
לא. יש אין ספור הוכחות שהיקום בן לפחות 13.5 מיליארד שנים.
אתה לא יכול לומר גם "בגלל הקרינה" בלי להביא שום הוכחה לדעה שלך...
אתה לא יכול לומר גם "בגלל הקרינה" בלי להביא שום הוכחה לדעה שלך...
שואל השאלה:
אני שואלת אם זאת אופציה לא אמרתי שזה מה שהיה
אני שואלת אם זאת אופציה לא אמרתי שזה מה שהיה
אנונימית
הכל זה אופציה, אבל אין שום סיבה לחשוב ככה אם אין אפילו הוכחה שמחזקת את הטענה.
באותו הנושא: