3 תשובות
לא. יש אין ספור הוכחות שהיקום בן לפחות 13.5 מיליארד שנים.
אתה לא יכול לומר גם "בגלל הקרינה" בלי להביא שום הוכחה לדעה שלך...
שואל השאלה:
אני שואלת אם זאת אופציה לא אמרתי שזה מה שהיה
אנונימית
הכל זה אופציה, אבל אין שום סיבה לחשוב ככה אם אין אפילו הוכחה שמחזקת את הטענה.