7 תשובות
היא מלכה
אני מסכימה אני ממש אהבתי את הלוק
לא קשורה, מנסה להידחף למיינסטרים
שבי בצד
לא ממש אהבתי, הכוונה יפה ומראה על תמיכה ביהודים וזה, אבל חוץ מזה קצת מוזר ללכת עם פרצוף של קניה ווסט על הגוף שלך וגם די מכוער ומביך.. לדעתי היא לא הייתה צריכה ללבוש את זה.
זנותית
אנונימית
^ בכלל קראת את השאלה?
אנונימית
פשוט גאוני