5 תשובות
כמו שצריך
היחידה שעם אומץ
מגיע לה שקיבלה את תואר התלבושת הגרועה ביותר.
סתם מנסה למשוך תשומת לב ולהתגרות בתעשיית המוזיקה העולמית.
סתם מנסה למשוך תשומת לב ולהתגרות בתעשיית המוזיקה העולמית.
בלי להתייחס לרעיון שעומד מאחוריו, לא אהבתי, וזה גם מעט מביך
הרעיון יפה והכוונה יפה אבל באמת קצת מביך ומכוער ללכת עם הפרצוף של קניה ווסט על הגוף שלך. לדעתי בכלל לא היו צריכים לשלוח אותה. אין לה באמת שירים ברמה בינלאומית וגם היא גם ככה הולכת כל שנה, שיתנו קצת לאחרים.
באותו הנושא: