התחברות
הרשמה
מישהו פה הולך/הלך לקורס 60 במדא?
איך זה
15 בנובמבר 2022, 18:56
מד"א
קורסים
קורס 60
מגן דוד אדום
כיתה ט'
2 תשובות
זה היה לפני שלוש שנים, אבל היה כיף ושווה את זה.(היום זה לא כמו פעם, אבל עדיין)
S
Sick of this life
אני הולכת
u
user_girlllll
באותו הנושא:
מישהו כאן שהיה בקורס מעשי של פרחי מדא ויכול להסביר לי איך זה הולך?
התקבלתי לקורס עזרה ראשונה במדא, של 22 שעות חשבתי שאחרי הראיון הולכים לקורס 60...
מישהו יודע כמה בערך מתקבלים לקורס של כיתות ט במדא?
אם אני מפסידה 3 שבועות מקורס 60 במדא, הגיוני שיעיפו אותי למרות שכבר התקבלתי לקורס?
אם לא הולכים לקורס בכיתה ט אי אפשר יותר להתנדב במדא ???
דחוףף מישהו יודע איזה שאלות שואלים בראיון לקורס 60 במדא ?
אני שמחה כולכך כי התקבלתי לקורס מדא האלה אם הקורס עצמו קשה ואיך זה הולך ?
מה השלבים של הקבלה למדא אם אני הולך לקורס מזורז?
מישהו שמתנדב במדא? מה עושים ביום מיונים לקורס?
מישהו פה הולך לקורס מדא בעכו?
מישהו שיוצא השנה לקורס תארן במדא או יצא ?