5 תשובות
שואל השאלה:
ט
אנונימית
בטח הם ישאלו שאלות בסיסיות כאלו, לא משהו מלחיץ. שוב, כולם מתקבלים בסוף
אז זהו. אצלנו לא היה ראיון אישי. אבל לאיזה קורס את נרשמת? של י' או ט'?
שואל השאלה:
את זוכרת מה היה לך בראיון האישי?
אנונימית
באים ממלאים דף כזה עם פרטים ויש סניפים שמראיינים ראיון אישי.
דוגרי? כולם מתקבלים בסוף אלא אם כן יש בעיית גיל/כיתה/עיר