11 תשובות
זה בסדר
הוא רק שאל אם זה בסדר שהוא ישתה עכשיו כי זה בוקר לא תחליף...
כן
הכל טוב
כן
תלוי, לא כהרגל לא מומלץ בכלל. וגם זו לא תחליף לארוחת בוקר.
למה לא?
כן יהיהי בסדר
כן אתה לא תמות
לדעתי כן
זה סבבה
באותו הנושא: