12 תשובות
שואל השאלה:
למה אוגר אפשר לשים בכלוב וכלב לא?
אנונימית
כי אוגר זאת חיה שברירית אוכלים אותו בשניה והוא מת בשניה
זה התעללות בכלב הכלב צריך מקום לרוץ ולהסתובב חופשי הוא לא קטן כמו אוגר.. בוא נגיד ככה שהבית זה הכלוב של הכלב
שואל השאלה:
גם ארנב זאת חיה גדולה שחיה בלהקות ומגדלים אותה בכלוב אז דיי להתייפייף
אנונימית
יאלה שקט טיפשה
יש ילד שאפשר לגדל אותו בכלוב?
לא די עם זה למה את צריכה כלב אם זאת הגישה שלך
אני לא אשב בשקט שיש מטומטמת בצאט זה קשה מדי
שואל השאלה:
ארנב זאת חיה יותר מהירה מכלב

וjanks את תשבי בשקט
אנונימית
מי אמר שלגדל ארנב בכלוב זה סבבה? לדעתי כל החיות שמגדלים אותם בכלוב סובלות אלא אם כן נותנים להם כלוב גדול או הרבה זמן להיות מחוץ לכלוב, אחרי הכל הם חיות והם רוצים לזוז יותר מהכלוב
צודקת.. אני אישית את החיות שלי אף פעם לא כולא בכלוב , לארנב יש כלוב שתמיד פתוח והוא מסתובב בגינה, לתוכים הכלוב פתוח חוץ מבלילה או שלא בבית וכזה, כי בלילה יכולים להיות להם סיוטים ולהתנגש בדברים,
החתול והכלב יש להם חדר שהם ישנים שם , הלי דלת בכלל.. זה פשוט כזה חדר בלי דלת..
לדג קרב יש אקווריום של 40 לייטר..
ואת צודקת ממש!