10 תשובות
שואל השאלה:
נגעתי כאילו בנייר הזה ששמתי לאוגר (הוצאתי לזרוק אותו ןלהחליף)
נגעתי כאילו בנייר הזה ששמתי לאוגר (הוצאתי לזרוק אותו ןלהחליף)
אנונימית
שואל השאלה:
לא שטפתי.. והחלפתי לו משהו בכלוב וזהו לא ניקיתי
לא שטפתי.. והחלפתי לו משהו בכלוב וזהו לא ניקיתי
אנונימית
לא
לא, הכל בסדר
חוץ מזה שאוגרים הם כת השטן
חוץ מזה שאוגרים הם כת השטן
לא יודע זה אוגרים לכי תדעי
לא נהיים חולים כזה מהר, הכל בסדר(: פעם הבאה כפפות, לשטוף ידיים ממש טוב.
לא פשוט זה לא היגייני פעם הבאה ישר תשטפי ידיים
כן את תמותי
באותו הנושא: