11 תשובות
כי זה ישן
נשבעתת וגם במקום אתר לעשות אפליקציה או משהו
שינו את זה לפני שנים רבות
בדוק ישנו את זה אבל לא בשנים הקרובות
^זה לא אפליקציה זה קיצור
^מה מה איזה אםליקציה
^יש באנדרואיד אפליקציה
^יש אפליקציה לגלקסי
האתר ישן וממה שהבנתי זה שיצר את האתר (נדב דפני❤) כבר לא נכנס לפה
למה אין באייפון??
אז יש לאייפון קיצור
שואל השאלה:
מה זה לא בשנים הקרובות 5 דקות עבודה הם משנים את זה מה הם גנובים
גם למה אין פה פרסומות יש להם כמות מכובדת של משתמשים
איזה פספוס של אתר
אמאלה תודה ריזה טוב זה לא ידעצי