3 תשובות
תתרכזי בדברים הרעים בו, אל תהיי עיוורת אם הוא גרם לך להרגיש לא בנוח או לא נעים כנראה שזה מי שהוא. זה פשוט מאכזב לשמוע שכמעט כל הזמן זה ככה אצלכן, כשמישהו מתיחס אליכן לא טוב אתן ממשיכות להתקע עליו.
תתעוררי על עצמך ותתקדמי הלאה יש כלכך הרבה אנשים בעולם שמתאימים ומסוגלים לעשות לך כלכך הרבה טוב.
תחסמי אותו ותפנימי שאת נקשרת למי שהוא הציג לך ולאדם שהוא גרם לך לחשוב שהוא
אבל בפני עצמו הסיבה שהוא איתך זה בגלל התאווה שלו שרוצה את הגוף שלך