6 תשובות
בתכלס צחקתי שקראתי את זה אבל זה מגעיל רצח לכתוב את זה על בן אדם.. אפילו אם הוא באמת כזה..
אל תתחמקי ממנו ותתני לו תירוצים למה את לא יכולה כי הוא לא יבין את הרמז וסתם יפתח ציפיות פשוט תגידי לו שאת לא יכולה ושהכרת מישהו אחר או משהו, לא משנה מה תביאי לו תירוץ אבל העיקר שתסיימי את זה ואל תדחי
אל תתחמקי ממנו ותתני לו תירוצים למה את לא יכולה כי הוא לא יבין את הרמז וסתם יפתח ציפיות פשוט תגידי לו שאת לא יכולה ושהכרת מישהו אחר או משהו, לא משנה מה תביאי לו תירוץ אבל העיקר שתסיימי את זה ואל תדחי
חחח נדפקת אבל נו אם יש לו אופי סבבה אז אין לי מה לומר.
לא הבנתי לא ראית תמונה שלו לפני?
דבר ראשון אל תשפטי על המראה החיצוני אולי הוא לא הטעם שלך אבל של מישהי אחרת כן , תוכלי לכתוב לו הודעה כנה ותגידי לו שאת מרגישה שזה לא מתאים ושיהיה לו בהצלחה בהמשך הדרך
אם זה ברמה שאת ממש לא יכולה יותר אז פשוט תגידי שיש לך תוכניות/את לא יכולה/ את לא מרגישה טוב/יש לך מבחן ואת צריכה ללמוד
ופשוט תבטלי ואולי הוא יבין את הרמז
ופשוט תבטלי ואולי הוא יבין את הרמז
אנונימית
גם אני די צחקתי שרשמת את זה אבל בתכלס לא יפה כלכך אני חושבת שיופי זה לא כלכך משנה ובגלל זה טוב לדבר לפני ולהכיר את הלב של אותו האדם
באותו הנושא: