4 תשובות
אז הן לא באמת חברות.. עדיף לך לנתק קשר ולהתחבר לבנות שיהיו שמחות שאת בחברתן
נסי למצוא חברות אחרות אמיתיות
שואל השאלה:
ואז אני אשאר לבד לגמרי גם בבית ספר
אין לי בנות מהשכבה להכיר אני בריב עם כולן
אנונימית
תנתקי קשר
Zm