4 תשובות
אז הן לא באמת חברות.. עדיף לך לנתק קשר ולהתחבר לבנות שיהיו שמחות שאת בחברתן
נסי למצוא חברות אחרות אמיתיות
שואל השאלה:
ואז אני אשאר לבד לגמרי גם בבית ספר
אין לי בנות מהשכבה להכיר אני בריב עם כולן
ואז אני אשאר לבד לגמרי גם בבית ספר
אין לי בנות מהשכבה להכיר אני בריב עם כולן
אנונימית
תנתקי קשר
באותו הנושא: