10 תשובות
ממליץ לדבר עם איש מקצוע
עצוב, תדברי איתה על זה או שתתרחקי ממנה
שואל השאלה:
^^אני הולכת לפסיכולוגית ופסיכיאטרית...
^^אני הולכת לפסיכולוגית ופסיכיאטרית...
אנונימית
אז כדאי להתרחק ממנה
שואל השאלה:
^^^יש לנו עבר מסובך...היא חברה מאוד טובה שלי.
אני לא רוצה לאבד אותה שוב...
אנסה לדבר איתה עוד פעם...נקווה שיעבוד
^^^יש לנו עבר מסובך...היא חברה מאוד טובה שלי.
אני לא רוצה לאבד אותה שוב...
אנסה לדבר איתה עוד פעם...נקווה שיעבוד
אנונימית
בהצלחה! :)
אם זה פוגע בך עם כל הכבוד לחברות הטובה ,אבל זה לא חברות טובה אם היא לא מבינה שזה מפריע לך !
אני לא בא ממקום של להעביר ביקורת על החברה אבל אם היא ממשיכה להתנהג ככה למרות שאמרת לה שזה מפריע לך והיא יודעת שזה פוגע בך ובכל זאת ממשיכה אז היא נשמעת לא חברה בכלל..
אין בעיה, שתשלוט על עצמה. לא תירוץ
אני הייתי ממליץ כל פעם שהיא מרימה את היד להרביץ, תרביצי לה בחזרה קצת "גם" בצחוק. ואז תאמרי לה שזה קשה לך.
שתבין שזה מכאיב לך. פשוט היא שוכחת והיא לא מודעת לזה. וזה אולי יעזור.
שתבין שזה מכאיב לך. פשוט היא שוכחת והיא לא מודעת לזה. וזה אולי יעזור.
באותו הנושא: