5 תשובות
שואל השאלה:
בתחילת שנה אני וחברה שלי (נקרא לה רוני) התחברנו מאוד. יש לנו קבוצה כזאת של עשר בנות ואני והיא ממש התחברנו יותר מכולן שם. יש עוד ילדה (נקרא לה ירין), אני וירין גם התחברנו אבל לא כמו שהתחברתי עם רוני. רוני וירין מכירות עוד לפני והן גם חברות טובות. הפכנו למין שלישיה כזאת רק שאני וירין פחות מדברות וירין ורוני, ורוני ואני מדברות יותר. היינו חברות טובות שלושתינו למשך כמה חודשים וסמכתי עליהן בטירוף וסיפרתי להן דברים שלא סיפרתי לאף אחד. לפני כמה ימים היה לנו טיול שנתי ואני ישנתי באוהל עם רוני, ירין ועוד שתי בנות. במהלך הטיול הן היו כל הזמן ביחד והן היו הרבה יותר ביחד לפני הטיול פשוט רק אז שמתי לב לזה. זה גרם לי לחשוב מלא ולהבין שלא משנה מתי אני תמיד הבחירה האחרונה. זה לא רק כשאני איתן, זה תמיד. פשוט הרגע הזה פתח לי את העיניים וגרם לי לראות. או לפעמים כשאני איתן אני רק התחליף של אחת מהן כשהשניה לא מגיעה. כשהבנתי את זה לקחתי צעד אחורה. הן היו חברות טובות והן מכירות הרבה יותר לפני ואני מרגישה שאני רק הורסת ונדחפת. אז התחלתי פחות להסתובב ולדבר איתן כדי שהן יוכלו להיות ביחד ואני לא אפריע. הבעיה היא שאני יושבת ליד רוני בשיעור מתמטיקה ואני לא יכולה לבקש לעבור כי כבר סוף שנה ואין מקומות בכיתה וישימו לב שקרה משהו כי אני והיא חברות טובות. היא מקודם שלחה לי הודעה אם הכל בסדר איתי ואם היא עשתה משהו שגרם לי להתרחק. היא גם אמרה שאם כן אז פשוט להגיד לה והיא תפסיק לדבר איתי. אני כן כועסת, אני פשוט לא יודעת על מה. היא גם כתבה את זה בצורה שהרגישה לי תוקפנית, כאילו היא כועסת. היא באמת הייתה חברה טובה שלי ולהתרחק היה לי קשה אבל יותר קשה לי לדעת שאני באמת הורסת ונדחפת. מה לעשות?
בתחילת שנה אני וחברה שלי (נקרא לה רוני) התחברנו מאוד. יש לנו קבוצה כזאת של עשר בנות ואני והיא ממש התחברנו יותר מכולן שם. יש עוד ילדה (נקרא לה ירין), אני וירין גם התחברנו אבל לא כמו שהתחברתי עם רוני. רוני וירין מכירות עוד לפני והן גם חברות טובות. הפכנו למין שלישיה כזאת רק שאני וירין פחות מדברות וירין ורוני, ורוני ואני מדברות יותר. היינו חברות טובות שלושתינו למשך כמה חודשים וסמכתי עליהן בטירוף וסיפרתי להן דברים שלא סיפרתי לאף אחד. לפני כמה ימים היה לנו טיול שנתי ואני ישנתי באוהל עם רוני, ירין ועוד שתי בנות. במהלך הטיול הן היו כל הזמן ביחד והן היו הרבה יותר ביחד לפני הטיול פשוט רק אז שמתי לב לזה. זה גרם לי לחשוב מלא ולהבין שלא משנה מתי אני תמיד הבחירה האחרונה. זה לא רק כשאני איתן, זה תמיד. פשוט הרגע הזה פתח לי את העיניים וגרם לי לראות. או לפעמים כשאני איתן אני רק התחליף של אחת מהן כשהשניה לא מגיעה. כשהבנתי את זה לקחתי צעד אחורה. הן היו חברות טובות והן מכירות הרבה יותר לפני ואני מרגישה שאני רק הורסת ונדחפת. אז התחלתי פחות להסתובב ולדבר איתן כדי שהן יוכלו להיות ביחד ואני לא אפריע. הבעיה היא שאני יושבת ליד רוני בשיעור מתמטיקה ואני לא יכולה לבקש לעבור כי כבר סוף שנה ואין מקומות בכיתה וישימו לב שקרה משהו כי אני והיא חברות טובות. היא מקודם שלחה לי הודעה אם הכל בסדר איתי ואם היא עשתה משהו שגרם לי להתרחק. היא גם אמרה שאם כן אז פשוט להגיד לה והיא תפסיק לדבר איתי. אני כן כועסת, אני פשוט לא יודעת על מה. היא גם כתבה את זה בצורה שהרגישה לי תוקפנית, כאילו היא כועסת. היא באמת הייתה חברה טובה שלי ולהתרחק היה לי קשה אבל יותר קשה לי לדעת שאני באמת הורסת ונדחפת. מה לעשות?
אנונימית
לא יודע איך לעזור לך אבל נעצתי (:
בהצלחכ
בהצלחכ
תתרחקי מהם, שלישיה זה כל כך רעיל והייתי פעם במקום שלך בדיוק
זה הרגשה שאת נדחפת ולא רוצים אותך שם וזה הרגשה נוראית ממש
זה הרגשה שאת נדחפת ולא רוצים אותך שם וזה הרגשה נוראית ממש
תתרחקי כמה שיותר אפילו אם היא תכעס את סתם מבזבזת את הזמן שלך אני הייתי בסיבוב הזה
אני מכירה את ההרגשה הזאת, אפילו אמרו לי פעם שאני גלגל רביעי וזה עשה לי הרגשה שאני סתם נדחפת..
אולי תנסי לדבר איתה ותיראי אם היא עדיין רוצה להיות חברה טובה שלך, ואם היא פחות בקטע אז תנסי לחפש חברות אחרות שיעריכו אותך. לאף אחד לא מגיע להרגיש ככה. אני מקווה שהעניינים ביניכן יסתדרו, בהצלחה :)
אולי תנסי לדבר איתה ותיראי אם היא עדיין רוצה להיות חברה טובה שלך, ואם היא פחות בקטע אז תנסי לחפש חברות אחרות שיעריכו אותך. לאף אחד לא מגיע להרגיש ככה. אני מקווה שהעניינים ביניכן יסתדרו, בהצלחה :)
אנונימית
באותו הנושא: