88 תשובות
היי גם אני אותו דבר!
לדעתי כדאי לך להתייעץ איתה לגבי זה ושתחליטו יחד מה לעשות זו החלטה די חשובה שצריכה לעלות בשיחה
אנונימי
פשוט תדבר איתה
תדבר איתה
שואל השאלה:
אנונימי איך אני מעלה את זה בשיחה...?
אנונימי
בני כמה אתם?
היא בת הזוג שלך בטוחה שזה מלחיץ לדבר על זה אבל מאמינה שהיא תתמוך בך כל השיחה ותדבר איתה על שה כשאתה מוכן
לא צריך בכוח
שואל השאלה:
אני בן 20 והיא בת 27
אנונימי
כשאתם מדברים על העתיד שלכם תדבר איתה גם על זה, תתלבט איתה ותחליטו ביחד
כשאתם מדברים אז באגביות לאמר לה
את יודעת חשבתי על זה לאחרונה ואני הייתי רוצה להתייעץ איתך לגבי להביא ילד לעולם
ואז לאמר שתשמח לשמוע את דעתה לגבי שתיכנס להריון
אנונימי
תעלה ככה: היי, אני חושב על זה זמן מה והאם כדאי לי להכנס להריון... אני כן יודע שזה אולי ייראה מוזר... מה דעתך?
רגע למה היא לא נכנסת להריון?
שואל השאלה:
אני לא יודע אם היא רוצה להכנס להריון או לא אני מדבר עכשיו על הריון שלי
אנונימי
אולי כדאי שתחפש כל מיני דברים באינטרנט על איך זה להיות גבר טראנס בהריון או בכללי להיכנס להריון ואז תוכל להחליט אם אתה רוצה
מה לא הבנתי איך אתה עם אתה בן כבר יכול להיכנס
שואל השאלה:
אני לא עשיתי ניתוחים או משהו, רק הורמונים...
אנונימי
תלוי איך אתה רוצה..פשוט לדעתי זה יראה קצת מוזר גבר בהריון (סורי אם זה נשמע קצת טרנספובי או משהו כזה) אבל זה באמת תלוי אם אתה רוצה או לא...כי זה בכללי קשה להיות בהריון
לדעתי בכנות אני מפחדת עליך שתהיה לך דיספוריה מאוד רצינית אם תהיה בהריון אז אולי עדיף לדבר עם הבת זוג שלך ושבבוא העת היא תסחוב את ההריון
אנונימית
אם לקחת הורמונים גבריים אני חושבת שזה אמור לשבש את ההורמונים הנשיים לא??? והריון כפי שידוע הוא מאוד מאוד הורמונלי אז זה יכול לגרום לבעיה, אז עדיף שהיא תיכנס. וכדי לך לעלות את זה בשיחה ולדבר על התמונה הכוללת של ההורמונים, הריון, בית הכל. אבל בכללי אם אתה ממש ממש רוצה שזה ספיציפית יהיה אתה אז לעתיד כדי לבדוק עם רופאים
אנונימית
פשוט תדבר איתה הכל יהיה בסדר מאמינים בך
שואל השאלה:
אנונימית יש הרבה גברים טרנסים שנכנסו להריון בזמן הורמונים, פשוט מפסיקים לכמה חודשים
אנונימי
שואל השאלה:
ולגבי הדיספוריה זאת הסיבה העיקרית להתלבטות שלי
אנונימי
שואל השאלה:
שאלתי אותה אם היא הייתה רוצה ילדים והיא אמרה שלפחות כרגע לא אז אני מניח שנדבר על זה שוב בעתיד
אנונימי
אבל אתה לא יכול להכנס להיריון איתה...
אנונימי
היי, אני בטוחה שזה מלחיץ לדבר על זה בפתוח, תנסה ברגע שאתה מרגיש קצת אומץ לשאול נגיד, בקשר לעתיד... ומשם תתחילו לעלות דברים שאתם רוצים, אולי היא בכלל רוצה לאמץ ואולי אתה רוצה להכנס להריון זה רק מה שמתאים לכם
אוהבת
שואל השאלה:
תרומת זרע זה דבר קיים
אנונימי
שואל השאלה:
תודה רו
אנונימי
אתה לא יכול להיכנס להריון?
שואל השאלה:
אני כן
אנונימי
אה, רגע , אז איך תוכלו לעשות ילדים בדיוק?? גם היא יכולה לעשות ילדים אז...
סליחה אני לא ממש מבינה בזה אבל אני בכל זאת מנסה לעזור
שואל השאלה:
תרומת זרע
אנונימי
אבל כדי לעשות ילד צריך זרע וביצית
אנונימית
היי
תגיד לה באגביות שאולי תצטרכו להביא ילד בדרץ אחרת, כי אתה לא יודע אם כדאי לך להיכנס להריון

או שתשאל אותה כל מיני שאלות רנדומליות על זה במשך כמה ימים, ואז תנחית את השאלה עצמה

בהצלחה
אנונימי אתה בכלל יודע מה זה גבר טרנסג'נדר? הוא גבר פשוט שנולד בגוף של נקבה זה לא הופך אותו ללא גבר
רגע אתה יכול בכלל להכנס להריון בלי שיקרה משהו? ואם יש סיכוי שהבת זוג שלך תרצה אז אני חושבת שעדיף שלא תכנס
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית, נו? הביצית שלי ותרומת זרע
אנונימי
אז זה יהיה ילד שלך ושל גבר זר
אנונימית
שואל השאלה:
כן אני יכול להכנס להריון
אנונימי
לכל מי שלא מבין -
שואל השאלה מזדהה כגבר. הוא נולד בגוף נקבי מה שאומר שיש לו רחם ושחלות ולכן הגוף שלו יכול להיכנס להריון.
הוא לא עבר שינוי מין מלא.

לשואל כמו שציינו כאן כמה הדיספוריה זה משהו לשקול בכבדות כי אם אתה נכנס להריון זה אומר גם להפסיק עם ההורמונים שאתה לוקח כרגע. מה שאומר ששיער הפנים שלך ייעלם הקול שלך אם הוא נהיה נמוך יותר מהטסטוסטרון אז הוא יחזור למה שהיה, השדיים שלך יגדלו במהלך ההריון ובקיצור זאת תהיה חוויה מאוד לא פשוטה.
שלא לדבר גם שאחרי הלידה הגוף יתחיל לייצר חלב בשדיים, ויש סערת הורמונים ממש ענקית.
אני אישית חושבת שכדאי לדבר עם החברה שלך בכללי בנוגע לעניין הילדים לראות מה היא חושבת.
אנונימית
אולי בכלל עדיף פונדקאות?
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית-לא, זה יהיה ילד שלי ושל הבת זוג שלי, אימוץ זה דבר קיים
אנונימי
אימוץ?

עריכה אה בדיוק הגבת על זה
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימית השיער פנים לא נעלם לי בפעם הקודמת שהפסקתי הורמונים לשנה...
אנונימי
אתה בכלל יודע איך הריון עובד? האסטרוגן בשמיים, אתה תראה הכי נשי שנראת אי פעם
אנונימית
אה יופי שמחה לשמוע
בכל זאת, להיכנס להריון אומר שהגוף מתחיל להפריש הורמונים בכמויות. והוספתי גם אחר כך תקח בחשבון שאחר כך נוצר חלב בשדיים אחרי הלידה יש שינויים הורמונליים ממש קיצוניים.. אז זה משהו ממש לשקול אני לדוגמה שאני אישה סיסגנדרית אני מסתייגת מאוד מעניין ההריון בגלל כל השינויים הפיזיולוגיים. אני סובלת מדיספוריה בכללי וזה משהו שמאוד מאוד מכניס אותי לחרדות.
אז לדעתי הכי נכון יהיה שהחברה שלך תשא הריון או שתלכו על פונדקאות
או אפילו שתאמצו כי יש מלא ילדים שאין להם משפחה..
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודע איך הריון עובד וראיתי גברים טרנסים בהריון והם לא נראו כאלה נשיים...
אנונימי
כל גוף מגיב אחרת אתה יודע..
אנונימית
שואל השאלה:
אני מבין את מה שאת אומרת וזה באמת הסיבה שאני לא החלטתי עדיין אבל אני ממש רוצה להביא ילד לעולם
אנונימי
לדעתי זה יגביר לך ממש את הדיספוריה לרמה שזה יסכן את חיי העובר. הכי יתאים לכם אימוץ.
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודע שכל גוף מגיב אחרת אבל לא ראיתי אפילו גבר טרנס אחד שלא נראה גבר במהלך ההריון
אנונימי
זה ברור וזה לגיטימי לגמרי עם זאת תחשוב על הבריאות הנפשית שלך. כי להביא ילד אומר שאתה לא תוכל להסתגר ולעבור אחר כך משבר בגלל זה
ילד צריך הורים יציבים שיגדלו אותו ויטפלו בו
אנונימית
שואל השאלה:
איך דיספוריה תסכן את חיי העובר? בכל מקרה לטרנסים אסור לאמץ בישראל
אנונימי
שואל השאלה:
מי אמר שאני לא יציב?
אנונימי
דיספוריה מובילה לחרדות ודיכאון וחרדות ודיכאון זה מוכח שיכולים להשפיע על התפתחות העובר ^
ולא אמרתי שאתה לא יציב עכשיו. אני אומרת תחשוב מה יכול לקרות בזמן ההריון או אחרי הלידה. אם מנטלית ונפשית אתה תהיה יציב מספיק.
אנונימית
רגע בת הזוג שלך היא גם טרנסג'נדרית?
אנונימי
שואל השאלה:
לא היא נונבינארית
אנונימי
אני בטוחה שהיא תשמח שאתה פותח את הנושא הזה, וגם 9 חודשים זה כלום זה יעבור לך ממש מהר וזה שווה את זה.
אנונימית
עשית ניתוח עליון?
כי הריון גורם לחזה לגדול ולייצר חלב.
לדעתי בסופו של דבר זה החלטה שלך, נכון זה קשוח אבל זה משהו שאתה ובת הזוג שלך צריכים לדבר עליו. כי אתה לא יודע איך תגיב ברגע שההריון יתחיל להשפיע עליך מבחינה גופנית, אם סבלת מדיספוריה בעבר יכול להיות שזה יחזור חזק יותר.
שואל השאלה:
לא עשיתי ניתוח עליון
אנונימי
וואו כמה טרנספובים בתגובות.
אנשים פה לא מבינים שלא רק נשים יכולות להכנס להריון.
לכל אדם עם היכולת להכנס להריון (גם גברים וגם נון-בינארים) יש את הזכות לעשות זאת.
לדעתי, עדיף לאמץ אם בת הזוג שלך לא תרצה להכנס להריון.
אנונימית
אנונימי^^ זה ממש לא קשה להבין שהוא גבר. הוא גם ביקש שלא ידברו אליו בהיא את
שואל השאלה:
איפה
אנונימי
מסכימה^
שואל השאלה:
שוב, טרנסים לא יכולים לאמץ בישראל
אנונימי
אז תאמצו מחו"ל, לא מישראל.
אנונימית
שואל השאלה:
אני מנסה כבר יותר משנה למצוא מדינות שנותנות לטרנסים לאמץ ושיש בהן הרבה ילדים לאימוץ (רשימת המתנה קצרה יותר) ולא מוצא על זה כלום
אנונימי
בטח שיכולים.
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא טרנסים, זה הומואים ולסביות
אנונימי
לול
אחות יקרה
איזו חופרת את נשבע
^^^^
ריל
אל תביא ילד לעולם שאתה טראנס להיות טראנס נובא מבעיות נפשיות קשות תטפל בעצמך ליפני שאתה רוצה להביא ילד שיגדל עם בעיות בדיוק כמוך
^^^^^
ריל
בלי שום קשר לזה שאתה טראנס, אל תביא ילד לעולם.
אם תרצו ילדים, יש מספיק ילדים בלי הורים שהיו מתים שתאמצו אותם.
נכון שבארץ זה קשה, אבל אפשר לאמץ גם ממקומות אחרים, אם אין לכם את המשאבים לעשות את זה, אז כנראה גם אין לכם את המשאבים לגדל ילד בכל מקרה.
אנונימית
תגיד לה
שבעקבות זה שאתם לאחרונה מדברים על העתיד ועל משפחה
זה גרם לך להתחיל לחשוב אם כדאי לך להיכנס להריון בעתיד או לא
ומה היא חושבת על זה
שואל השאלה:
ביקשתי מטרנספובים לא להכנס...
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימית, טרנסים לא יכולים לאמץ בישראל
אנונימי
^^ התכוונת אליי?
אם כן אז מה טרנסופובי במה שכתבתי
שואל השאלה:
לא לא התכוונתי לכמה אנשים שהגיבו לפנייך
אנונימי
אהה
אז סליחה פשוט לא הבנתי
שואל השאלה:
התגובה שלך הייתה מאוד טובה אל תדאגי
אנונימי
היי אני פאן סקסואל ואני חושב שצריך לעשות רק מה שטוב לך
אנונימי
תחליטו ביחד ושיהיה בהצלחה
אני נון בינארי ובאותה בעיה. אין לי מושג איך אביא ילדים בעתיד.
אנונימית
אפשר לאמץ
אני לא יודעים בכלל אם ארצה בעתיד להתחתן ועם מי.
אנונימית
יש עוד זמן מה אני יגיד לכם