8 תשובות
אז זה היה בכיתה ו וזה היה המחזור הראשון שלי וניסיתי להוציא פד מהתיק והוא נפל לי ואז ילד ראה את זה ואז הוא לחש לילד השני משהו והצביע על הפד והרמתי את זה מהר ואז נשארתי איזה רבע שעה בשירותים
הייתי במכון והיה לי סימן והייתי שם שעתיים עם זה ולא שמתי לב לזה בכלל ואז מישהו אמר לי
היה לי כתם וניקיתי אותו והחלפתי לפד שחברה הביאה לי והוא היה נראה כמו חיתול ):
חזרתי הביתה מהסטודיו אחרי יום שלם הורדתי את הגרביון הלבן וראיתי כתם דם ענקי ( קרה לי יותר מפעם אחת חחח )
אנונימית
שואל השאלה:
^^^^וואי אני גם רקדנית וזה תמיד הפחד שליי
אנונימית
טוב זה היה בחטיבה וככה לבשתי מכנס בהיר וכזה בסוף היום היה ממש אדום אדום על כל המכנס והייתי צריכה לשים ככה את הג'קט וואעליה איך פחדתי שישימו לב באותו היום שקמתי מהכיסא אבל למזלי אף אחד לא שם לב כי אני שמתי ג'קט
אנונימי
קיבלתי בעבודה מול הבוס
לקום ואז יש אדום על המכנס<<<<<<