3 תשובות
לשתות מים, יש מצב שזה פסיכולוגי ושם דבר לא נתקע לך. תנסי להתעסק במשהו אחר ולא לחשוב על כך.
וואי תמיד קורה לי,לפעמים זה לא באמת נתקע פשוט תשתי מים
אם תשתי מים זה לא כלכך יעזור לך תאכלי אולי חתיכת לחם או לחמניה ,משהו קשה שיזה יוריד לך את הכדור
באותו הנושא: