4 תשובות
שואל השאלה:
הבעיה שלא כתוב על האריזה
הבעיה שלא כתוב על האריזה
אנונימית
אני גם לוקחת ואני טבעונית וניראלי שלא כתוב שם כלום לגבי זה, פשוט רשום לקחת עם או אחרי האוכל.
אחרי שעתיים ב18:42
זה תלוי כמה זמן את צריכה לחכות..
כל כדור עם השפעה שונה.
תבדקי על האריזה.
כל כדור עם השפעה שונה.
תבדקי על האריזה.
באותו הנושא: