6 תשובות
אני מבינה אותך.. נסי לשחק את עצמך
שואל השאלה:
אני מנסה אבל זה מרגיש שאני שקרנית ואני עדיין מרגישה חרא לגבי זה
אנונימית
אז לגביי פירגון אמיתי אני לא חושבת שיש משהו שיעבוד. זה משהו עם עצמך. נסי לחשוב שגם אם הם קיבלו משהו שאת לא , זה שלהם ואת תקבלי את זה בהזדמנות אחרת.
כי בכל זאת הם חברים שלך. הם פה לצידך אז תהיי גם לצידם
שואל השאלה:
אשתדל :)
תודה רבה3>
אנונימית
להבין שזה לא בא על חשבונך ולהיות בטוחה בעצמך. מניסיון
אנונימית
החיים הם לא כמו מאזניים אלא מדרגות, אם מישהו יותר טוב ממך הוא לא מוריד ממך, הוא פשוט עלה מדרגה