6 תשובות
למה שתעשה את זה
מוות בתלייה. כך שמעתי
שואל השאלה:
כי חברים שלי רוצים ללכת למסיבה היום ואני לא מחוסן ואין לי בדיקת קורונה שלילית
כי חברים שלי רוצים ללכת למסיבה היום ואני לא מחוסן ואין לי בדיקת קורונה שלילית
אנונימי
אל תעשה את זה ואל תלך.
שואל השאלה:
אני לא רוצה להיתקע בבית לבד ביום העצמאות
לא הכי בא לי מסיבה אבל עדיף מכלום
אני לא רוצה להיתקע בבית לבד ביום העצמאות
לא הכי בא לי מסיבה אבל עדיף מכלום
אנונימי
עדיך כלום מאשר לדפוק את ההורים שלך
פשוט תתמוד עם זה זהו נשמה
פשוט תתמוד עם זה זהו נשמה
באותו הנושא: