6 תשובות
מוות בתלייה. כך שמעתי
שואל השאלה:
כי חברים שלי רוצים ללכת למסיבה היום ואני לא מחוסן ואין לי בדיקת קורונה שלילית
אנונימי
אל תעשה את זה ואל תלך.
שואל השאלה:
אני לא רוצה להיתקע בבית לבד ביום העצמאות
לא הכי בא לי מסיבה אבל עדיף מכלום
אנונימי
עדיך כלום מאשר לדפוק את ההורים שלך
פשוט תתמוד עם זה זהו נשמה