3 תשובות
יש כאלה שמתפדחים מזה
לדעתי מוזר כל הקטע של ללכת בלי מטריה
לדעתי מוזר כל הקטע של ללכת בלי מטריה
יש כאלה שלא אוהבים להסתובב עם מטריה
אישית, ממש שונאת להחזיק דברים. לא רק מטריות, גם שקיות ודברים כאלה. אז זו הסיבה שלי.
באותו הנושא: