3 תשובות
אעעע סיפור חיי
לשאלתך: לא יודעת. אבל פשוט תעמדי על שלך ושירימו גבה או לא יקבלו עד מחרת את לא רוצה להצטלם אל תצטלמי.
זה גם נהיה נרקיסיסטי ואובבסיבי כבר כל ההתעסקות העצמית הזו באיך שנראים.
כן זה באמת כבר נהיה מוגזם
וואי כל כךך, דודים שלי כאלה ויש אחד שבמיוחד, כאילו, אני כל הזמן קולטת אותו מצלם תמונות והוא אף פעם, אבל *אף פעם* לא שואל וממש לא אכפת לו שלמרות שאני ועוד בן דוד שלי לא אוהבים להצטלם הוא מצלם בכל זאת, ואני לא יכולה לצעוק עליו כי הוא עדיין דוד שלי למרות שממש בא לי והוא לא מקשיב כשמבקשים ממנו