7 תשובות
כי יש אנשים כאלה, הם פשוט רגילים להפיץ שנאת חינם במיוחד כשלפעמים זה נוגע אליהם באיזו שהיא דרך. לא כולם כמובן, יש כאלה שכן יודעים לחשוב בהיגיון ולא דוך לכל הסטיגמות וההפצות וכל מה שמוכרים להם
אם שונאים מישהו כנראה שיש סיבה לא ישנאו סתדם..
שואל השאלה:
כן אבל למה יש אנשים ששונאים סתם
כי הם לא מבינים שהכל שטויות
אנונימית
ברור שזה לא סתם... אבל זה מסיבות מאוד מטומטמות.
זה יכול להיות הסתכלות של שחור ולבן על העולם יש טוב ורע צדיקים ורשעים מלאכים ושדים ומכיוון שאנחנו טובים אז כל השאר רעים
נרקסיזם של אנשים שבטוחים שהם מושלמים וכל שאר העולם אחראים על כל הבעיות שיש פה.
ליהדות יש הרבה מאוד ביקורת על הנצרות ועל האיסלאם לדוגמא.
אנחנו מאמינים שהם גרמו הרבה מאוד סבל רוע ובעיות בעולם אבל זה לא אומר שצריך לשנוא אנשים שמאמינים אחרת מאיתנו