3 תשובות
אני לא באה אבל כן
שואל השאלה:
למה? לא יתנו להיכנס אחרי 18:30?
גם לא ממש צריך לתפוס מקום טוב אנחנו גם ככה באיזור של הדשא
שואל השאלה:
ואם אני יגיע בשבע כזה?