51 תשובות
שואל השאלה:
אני גבר זה מוזר ואנחנו לא כאלה מכירים באמת אין לי כוח היה לי יום ארוך והיא חותכת וזה אני לא פסיכולוג
אנונימי
מה זאת אומרת שותפה לחדר?
בן כמה אתה שאתה כבר גר עם שותפים
ותשאל אותה כן
אנונימי
ואיך אתם לא מכירים אם אתם שותפים?
אנונימי
שואל השאלה:
22
נכנסתי לדירה לפני שבוע
אנונימי
אה זה כאילו דירת סטודנטים?
אנונימי
שואל השאלה:
מה זאת אומרת לא תשתוק?
אנונימי
רגע חכה, היא חותכת? למה אתה לא עושה משהו?! סבבה היה לך יום קשה כמו לכולנו, אבל השותפה שלך בסכנת חיים וזה לא משנה אם אתה מכיר אותה או לא, תקריב כמה דקות מחייך ותשאל אותה מה קרה, תספר על זה למשהו, שהיא לא תחתוך לעצמה וריד!
שואל השאלה:
לשלוח לה בוואצפ?
hey i don't want to annoy or anything but if you want to share i'm here
?
אנונימי
תשים אוזניות או משהו
אני לא הייתי רוצה שיפריעו לי אבל אולי כן תשאל אותה רק מה קרה ואם היא לא רוצה פשוט תעזוב את זה ותתן לה להרגע
שואל השאלה:
נו באמת זה מוזר לדפוק
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא רוצה לדחוף את הנוכחות שלי היא מופנמת
אנונימי
שואל השאלה:
וחדר זה פרטי אני לא רוצה להכנס לה לחדר
אנונימי
תקשיב, אם היא חותכת אז היא מסכנת את חייה, תיקח את עצמך בידיים ותעשה את המינימום שזה לדפוק לה בדלת ולדבר איתה כמה דקות, גם אם היא מופנמת פשוט תגיד לה שאתה כאן אם היא צריכה משהו רק שלא תפגע בעצמה
שואל השאלה:
תודה שנזכרת אחרי שכבר שלחתי
אנונימי
שואל השאלה:
תעזבי אותי היא נפנפה
אנונימי
שואל השאלה:
מה שכן היא הפסיקה לבכות אבל אני מרגיש דוש
אנונימי
שואל השאלה:
זה נראלי לא מקובל פה באירופה כל החדירה לפרטיות הזאת שאתם מכירים בישראל לעזאזל
אנונימי
שואל השאלה:
עכשיו אני גם יוצא מטריד עם סיכוי לזה שהיא תחשוב שאני מעוניין בה והכל יהיה מביך תודה לכם
אנונימי
זה כולה לשאול אם היא בסדר, זה לא שאתה מתפרץ לה לחדר ומכריח אותה לדבר
שואל השאלה:
את לא מבינה שזה תמיד נראה כאילו אני בעניין אם זה ככה
אנונימי
תעדכן
^^
זה רק לשאול אם היא בסדר..
שואל השאלה:
היא אמרה לי שהיא מעריכה את זה, שאהבה כואבת, אם אני רוצה להקשיב לה אני מזוכיסט ושהיא תנסה לישון עכשיו ותחשוב על ההצעה שלי
החיים קשים אני לא רוצה להיות מטרידן
ויותר גרוע אם היא תהיה בעניין שלי ואני לא בעניין שלה
אנונימי
ותשיים לב שלא לוקחת משהו חג ממטבח או משהו כזה..
לא הבנתי איך אתב נכנס לדירת שותפים ואחרי שבוע אתה לא מכיר אותה עדייו?
אנונימי
^^
זה לא קשור לבענין או שלא..
אתם שותפים לדירה.. כמו ידידים ..אז זה בסדר
שואל השאלה:
מה אתם טוחנים את המוח היא חותכת כל הזמן למה אתם חושבים שאני אתערב לה בזה יא מוזרים יש גבול
אנונימי
שואל השאלה:
אתם מבינים
היא אמרה לי שיש מסעדה צמחונית ליד הבניין שאפשר ללכת אליה מחר בצהריים אם אני רוצה
מה אני צריך עכשיו להיות נואש? גם יש לי מישהי שאני יוצא איתה ומעוניין בה עכשיו אין לי כוח לדו"צים
אנונימי
.
אנונימי
^
אתה מבקש כאן עזרה ואז -
בכל מקרה, זה לא מפריע לך שהיא במצב שהיא עושה את זה לה?
זה לא מפריע לך שיום אחד תכנס ותראה את זה..?
המעט שאפשר לעשות זה לנסות לעזור לה בקטע הזה..
^^^
אולי תכתוב שאין לך בעיה אבל כידידים..
?
שואל השאלה:
שלא מה? כתבתי לה על המסעדה שאני מחוץ לעיר מחר ונראה
חוץ מזה כן אני אבהיר לה מחר שזה כידידים
אנונימי
תעשה את זה ברגישות אבל
אנונימי
שואל השאלה:
חוץ מזה שאם היא בוכה לי על אהבה של אקס כנראה שהכניסה לפרינדזון היא מאוד ברורה אבל אני לא רוצה שיצא לי שם של מישהו שמתחיל עם בחורות בזמנים קשים פה עכשיו
אנונימי
שואל השאלה:
עכשיו אני רוצה לבכות
אנונימי
שפ וגעת בעצמה זה לא מפריע לך?
^^
למה?
אם אתה רואה שהוא בענין שלך תהיה אחתה כנה ותגיד שאתה לא
שואל השאלה:
ברור שכן אבל בגלל זה אני צריך להיות עכשיו בזוגיות איתה או להראות כאילו אני מתחיל איתה? לפגוע בכל הסביבה המכבדת פרטיות שיש כאן ולהיות המוזר?
אנונימי
פשוט לך לחדר שלה ותדפוק לה על הדלת
שואל השאלה:
אחי אתה מבין שאם היא בוכה על אהבה, ואז אני גם דוחה אותה, זה עוד חץ בלב ורק פוגע יותר?
אנונימי
^
לא.. מה קשר זוגיות או להראות כאילו אתה מתחיל איתה..?
לפי דעתי עם הנושא שאתה לא מתחיל איתה
כדי להעלות בשיחה שיש בצורה כנה והכי עדנה שאתה יכול..
והפגיעה בפרטיות.. להרחיק דברים חדים ממנה זה לא כלכך חדירה..
^^
אם היא בענין שלך..אין מה לעשות..
שואל השאלה:
אין לי כוח אני צריך לקום מוקדם וואי
מעכשיו אני לא אפסיק לחשוב איזו טעות עשיתי, למרות שהיא כבר לא בוכה
אנונימי
שואל השאלה:
ואיך מעלים את העניין? אולי אני אגיד לה שגם לי יש מישהי שאני מעוניין בה וככה אצור את "ההזדהות"?
בחיי לא עשיתי את זה מאז כיתה ה'
והעיקר cinnamon girl נעלמה איזו צרה
אנונימי
שואל השאלה:
הכי טוב שאני לא אעלה את הנושא ולא אציע לדבר שוב נכון? אוקיי לדעתי זהו זה מה שאעשה, פשוט פעם הבאה שאראה אותה אשאל מה קורה כמו כל פעם ולא נעלה שוב את העניין
אתם מבינים הבעיה היא שזה לא שהיא לא שיתפה כלום ועם זאת לא סגרנו את הכל הלילה ועכשיו הולך להיות מביך
אנונימי
מה אתה רוצה? לא הבנתי
אנונימי
שואל השאלה:
אני חושב שאני על הרצף כי אני לא יודע לתקשר בסיטואציות כאלה אז אני מחפש אצלכם הנחיה
מה לא ברור בזה? זה לא פשוט לי כמו שזה פשוט לכם
אנונימי
לא הייתי ממליץ לך להתעלם אחי. כי היא לא תשכח. אם היא באמת במצב נפשי לא טוב, היא תזכור.
האמת הרעיון של אני מבין אותך, "אני הייתי נקרע אם אני וחברה שלי היינו נפרדים, אני מאוד אוהב אותה. זה באמת ממש כואב." (כמובן תחליט אתה מה להגיד... והאמת לא בטוח שהייתי אומר את זה בסעודה אלא יותר בתור שיחה קצרה שיושבים בסלון המשותף ואז אתה נכנס לחדר) ומאז אתה לא מרבה איתה בקשר.
זה רעיון טוב. אתה לא דוחה אותה במילים, אבל אתה גורם לה להבין שזה לא יקרה.
היא כמו בת בית עבורך, שאל אותה
יכול להיות שאם תתעניין בה זה יראה שאכפת למישהו ממנה, לך תדע מה היא עוברת.
זה כולה שניה אחת ללכת ולשאול בעדינות אם הכל בסדר.