4 תשובות
תמשיך שם רק התחלת
תנסה לדבר עם המנהלים שלך
שאתה צריך יותר תעסוקה
תמשיך לעבוד, רק התחלת, אם ימשיך להיות משעמם תלך
באותו הנושא: