8 תשובות
אני מציעה לך לעשות תוספות
אנונימי
גם אני בהתחלה לא אהבתי את השיער שלי אז הלכתי להסתפר
אנונימי
להסתפר.
מזתומרת
אם השאלה זה לחכות שהוא יצמח כמו פעם, אז לחכות אבל אתה כן צריך בשביל זה לה הסתפק כדי לתת לשיער איזשהו מראה נורמלי
אם השאלה זה לחכות שהוא יצמח כמו פעם, אז לחכות אבל אתה כן צריך בשביל זה לה הסתפק כדי לתת לשיער איזשהו מראה נורמלי
תסתפר וזה יסתדר
אני מציע לך לחכות שהוא יצמח והוא יסתדר
אלה אם כן זה יקח דיי הרבה זמן ואם לא יושב לך טוב עדיף לך להתספר כדי לסדר את זה
זה תלוי עד כמה רע זה נראה
אלה אם כן זה יקח דיי הרבה זמן ואם לא יושב לך טוב עדיף לך להתספר כדי לסדר את זה
זה תלוי עד כמה רע זה נראה
שואל השאלה:
גאד כל אחד אומר משהו אחר, מה לעשות? :(
גאד כל אחד אומר משהו אחר, מה לעשות? :(
אנונימי
תחכה שייתארך לך השיער, זה יסתדר כשהוא ייצמח (אומרת לך מנסיון)
באותו הנושא: