4 תשובות
מחשבות תסביכים תקופות אכזבות
שואל השאלה:
זה לא מה ששאלתי שאלתי פיזית איך הם מצליחים לחתוך
אנונימית
זה באמת נותן לי צמרמורת לחשוב על זה.
הם עושים את זה מתוך כעס, אשמה, צעקה לעזרה וכה...
ואיך הם עושים את זה? אנחנו בני אדם, זאת לא בעיה לחתוך עור כמו שזאת לא בעיה לדקור מישהו. לא קורה לך לפעמיים שאת בטעות מקבלת שריטה ממשהו? זה קורה בקלות ולפעמיים אנחנו לא שמים לב לזה אז זה אותו הדבר רק שזה חתך קצת יותר עמוק.

(נ.ב נאמנים, אני לא חתכתי, אני לא חותכת ואני לא רוצה לחתוך. תירגעו רק עניתי לשאלה)
דרך לפרוק.
באותו הנושא: