התחברות
הרשמה
הגיוני שאני מדחיקה את החרדות שלי בראש בשביל שיהיה לי שקט נפשי?
7 בנובמבר 2022, 22:22
חרדות
3 תשובות
כן גם אני עושה את זה..
א
אני באמת מגניבה
אני מסכים.
Silence
כן אך בסוף זה מתפוצץ וצף ולכן לא כדאי
princess_
באותו הנושא:
זה הגיוני שכבר 7 שעות אני מדחיקה את החרדות בראש שלי רק כי אני מפחדת לקבל התקף חרדה שוב?
זה הגיוני שאני בהתקף חרדה בגלל שאני לחוצה שאכלתי יותר מידי?
הגיוני שבגלל חרדות שאיתי ארבע חודשים והתקפי חרדה שכלכך התעייפתי שאני בוכה כל יום!??
זה הגיוני שאני מרגישה שאני עומדת להתעלף כשאני בהתקף חרדה?
אנשים עם חרדות...הגיוני שבבקרים בעיקר, מספיק שחוצה לי את הראש מחשבה קצרה על החרדות שלי
זה הגיוני שאחרי התקף חרדה כואב לי הראש ואני מרגישה כל הזמן סחרחורות ?
אנשים עם חרדות- הגיוני שאני מרגישה שיש פעמים שהגוף שלי קצת יותר רגיש לחרדה, ולמחשבות שלי?
זה הגיוני שיש לי מחשבה טורדנית בראש שאומרת לי "את בחרדה" מליון פעם בראש?
כשאנחנו מדחיקים דברים זה במודע או לא במודע? הגיוני שזה מעצבן אותי שאני מדחיקה ולא מתמודדת מול הדברים?
אנשים חרדתיים- זה הגיוני לדעתכם שאני מקבלת חרדה מהתסמינים הפיזיים של החרדה?
זה הגיוני שאם אני בחרדות או בלחץ אני יכולה לדמיין שכל הגוף כואב והראש כואב?