7 תשובות
תשאלי את חברות שלך אם הן הולכות, אם הן כן לכי איתן
אני חושבת שכדי לך לשאול אותו אם זה בסדר שתבואי
אנונימית
אני חושבת שהוא כן ירצה שתבואי.
זה נחמד לראות חברים או חברים מהעבר שבאים ומכבדים ומנחמים.
תבואי לחצי שעה שעה תנחמי אותו ותדברי איתו.
תלכי תכבדי גם אני הלכתי להלוויה של אח של ילדה מהכיתה מתוך כבוד ושנאתי את הילדה הזו
אני חושבת שכדאי לך ללכת מקסימום תחזרי הביתה אחרי חצי שעה אבל פשוט להראות שאת משתתפת בצערו
שואל השאלה:
כן אבל פשוט הוא מעביר את הכאב שלו תוך כדי צחוקים ודיבור עם חברים אז מרגיש לי שאני אשאר שם לבד
אנונימית
מבינה אותך לגמרי, אם חברות שלך לא באות לדעתי אל תבואי