3 תשובות
לדעתי תביאי איזה משהו כמו שוקולד כדי לסמל
לא צריך להביא משהו, רק להקשיב ולהשתתף בצער.
לבוש שחור באבלות הוא מנהג של גויים, עדיף לבוא עם בגדים רגילים.
לבוש שחור באבלות הוא מנהג של גויים, עדיף לבוא עם בגדים רגילים.
אם זה לא מישהו קרוב אז לא צריך להביא כלום. ואת יכולה ללבוש מה שתרצי, רק לא לבוש חשוף
באותו הנושא: