10 תשובות
אני לא יודע
אני יודע?
כלומר, אני לא יודע
לא יודע
כאילו "לא יודע"
"לא יודע"
אני יודע אבל בציניות**
אנא אערף=אני לא יודע
זה כזה 'וואלה לא יודע/ת'' חח
לא יודע
גיני^
צודקת וטועה
אכן התרגום הטכני זה "אני יודע"
אבל כשאומרים את זה כשאלה, גם אצלנו זה מתפרש כ "אני יודע?!" כלומר אני לא יודע.
כן משתמשים בערבית ב" מיש עארף"- לא יודע
או ב"אנא עארף?" -"אני יודע?"
זה לא שהישראלים עיוותו את המושג ולקחו כסלנג זה פשוט הסלנג גם אצלנו גם אצלם