10 תשובות
אני לא יודע
אני יודע?
כלומר, אני לא יודע
כלומר, אני לא יודע
לא יודע
כאילו "לא יודע"
"לא יודע"
אני יודע אבל בציניות**
אנא אערף=אני לא יודע
זה כזה 'וואלה לא יודע/ת'' חח
לא יודע
גיני^
צודקת וטועה
אכן התרגום הטכני זה "אני יודע"
אבל כשאומרים את זה כשאלה, גם אצלנו זה מתפרש כ "אני יודע?!" כלומר אני לא יודע.
כן משתמשים בערבית ב" מיש עארף"- לא יודע
או ב"אנא עארף?" -"אני יודע?"
זה לא שהישראלים עיוותו את המושג ולקחו כסלנג זה פשוט הסלנג גם אצלנו גם אצלם
צודקת וטועה
אכן התרגום הטכני זה "אני יודע"
אבל כשאומרים את זה כשאלה, גם אצלנו זה מתפרש כ "אני יודע?!" כלומר אני לא יודע.
כן משתמשים בערבית ב" מיש עארף"- לא יודע
או ב"אנא עארף?" -"אני יודע?"
זה לא שהישראלים עיוותו את המושג ולקחו כסלנג זה פשוט הסלנג גם אצלנו גם אצלם
באותו הנושא: