7 תשובות
כן יש לך לפני הכניסה לרכבת מקומות לתקף את הרב קו ואת פשוט נכנסת
כן בטח, את מניחה את הרב קו על המכשיר ביציאה ובכניסה ותוכלי לעבור
אנונימית
כן יש עמדות שאת משלמת עם הרב קו ואם אני לא טועה אפשר לשלם רק עם רב קו
בטח
כשעוברים במכונות האלה בהתחלה מצמידים את הרב קו ואז כשיוצאים מהתחנה שיורדים בה זה לוקח כסף לבד לפי מרחק הנסיעה.
כשעוברים במכונות האלה בהתחלה מצמידים את הרב קו ואז כשיוצאים מהתחנה שיורדים בה זה לוקח כסף לבד לפי מרחק הנסיעה.
כן
היי, כן. פשוט מצמידים את הרב קו לשער.
הערות:
אם את משתמשת בכסף ברב קו, יש לדאוג שהכסף לא יהיה מתחת ל30, כי אחר כך לא תוכלי להשתמש ברכבת. (יש להמיר את הערך צבור לכרטיס נייר במכונות)
כמו כן, כסף שמתאים למחיר הנסיעה שלך,
אם את משתמשת בחופשי יומי/חודשי יש לבדוק שהחוזה כולל רכבת ושמתאים לסוג הנסיעה שלך.
המשך שבוע נפלא!
הערות:
אם את משתמשת בכסף ברב קו, יש לדאוג שהכסף לא יהיה מתחת ל30, כי אחר כך לא תוכלי להשתמש ברכבת. (יש להמיר את הערך צבור לכרטיס נייר במכונות)
כמו כן, כסף שמתאים למחיר הנסיעה שלך,
אם את משתמשת בחופשי יומי/חודשי יש לבדוק שהחוזה כולל רכבת ושמתאים לסוג הנסיעה שלך.
המשך שבוע נפלא!
באותו הנושא: