32 תשובות
שואל השאלה:
מי עוקף אותי?
מי עוקף אותי?
אנונימית
הדבר הכי מטומטם שראיתי לאחרונה
לא צריך להשוות בעיות, כל אחד מתמודד עם הבעיות שלו ולכל אחד קשה
לא צריך להשוות בעיות, כל אחד מתמודד עם הבעיות שלו ולכל אחד קשה
גם עם דלקת גרון באמצע טיוש
כואבת לי הבטן
והגרון
אממ לא תחרות אבל אני קורסת נפשית וגם לי יש מבחן במתמטיקה בשלישי
גם ליי יש גיחה ברביעי ומבחן בשלישיי
שואל השאלה:
^^^^^ זה סתם בשביל הצחוק...
לעודד מה יש לך
^^^^^ זה סתם בשביל הצחוק...
לעודד מה יש לך
אנונימית
מוחי הלך לטיול
למה לעשות תחרות כזאת שלילית? |:
זו סתם התמסכנות שלא תביא לכם כלום והשוואה דבילית, תראו קצת אופטימיות אנשים תעשו תחרות של ההישגים האחרונים שלכם במקום.
זו סתם התמסכנות שלא תביא לכם כלום והשוואה דבילית, תראו קצת אופטימיות אנשים תעשו תחרות של ההישגים האחרונים שלכם במקום.
שואל השאלה:
אני חולה מתה משעמם לי
אני חולה מתה משעמם לי
אנונימית
שום אופטימיות העולם חשוך וקשה מדי בשביל לשרוד אותו
סתם תתעלמו נשמות
יש לי מחר אמירם, יש לי מלא ללמוד בחשבון, בתכנות, מאתיים ומשהו עמודים ללמוד בדיני חוזים, וגם לי כוח הגרון
שואל השאלה:
לקחתם מזה קשה זה סתם בשביל הצחוק שיעבור לי הזמן
לקחתם מזה קשה זה סתם בשביל הצחוק שיעבור לי הזמן
אנונימית
אנונימית שומעת
לא טוב שפתחת את השאלה הזאת
סתם אנשים אובר אופטימיים
אני אדם רציני כשאני במיטבי
עכשיו אני אעשה לעצמי בושות
עכשיו אני אעשה לעצמי בושות
שואל השאלה:
נכון זה מטומטם אבל משעמם לי ואני סובלת
נכון זה מטומטם אבל משעמם לי ואני סובלת
אנונימית
תרגישי טוב
שואל השאלה:
תודהה❤
תודהה❤
אנונימית
אני גם רוצה איחול נחמד
בהצלחה בחיים
יש לי דיכאון, ocd קשה, חרדות בעיות קשב וריכוז + מבחן קשה בקרוב שאני גם ככה לא בחשק לכלום + יש לי טחורים ושבוע שעבר פיטרו אותי מהעבודה על רשלנות.
אנונימי
וואי וואי תודה
שואל השאלה:
אנונומי, ליבי איתך❤
אנונומי, ליבי איתך❤
אנונימית
^אני לא פנוי לזוגיות כרגע מצטער.
אנונימי
אני מתהה הה ה ה די נו
היום הולדת שלי דווקא יוצא בפורים וזה הגיוני אני כל הזמן שמה על עצמי מסכה של "אני בסדר"
וזהו
וזהו
^היום הולדת שלי השנה יצא על ערב חג ראש השנה, בדקתי ושנה הבאה יצא על יום כיפור xd
אין לי שקל
הייתי בפלאפון כל היום
בית ספר קשה
אין לי כח לצאת אבל גם לא בא לי להיות בבית
ועוד דברים שאסור להגיד
הייתי בפלאפון כל היום
בית ספר קשה
אין לי כח לצאת אבל גם לא בא לי להיות בבית
ועוד דברים שאסור להגיד
באותו הנושא: