17 תשובות
לא עשיתי, מחר עושה :(
בחים שלי עשיתי רק שתי פעמים
1 וגם אותה לא אני עשיתי שלחתי חברה עם הת.ז שלי
הייתי צריכה פעמיים אבל בטלנה עדיף לא ללכת לבית ספר
0
אני שוברת שיא פה
9 פי סי אר
6 אנטיגן
3 בידודים (עוד של ה14 יום)
ועוד 2 בידודים חדריים
שתי חיסונים
והופ , אני חולת קורונה עכשיו חח

זה כללי של כל החיים שלי לא של השבוע
0