20 תשובות
יאללה
תעלי
תראי
שואל השאלה:
https://ibb.co/q92kvry
שואל השאלה:
נו זה כזה גרוע?
שואל השאלה:
זה נחמד והוא אוהב את זה
אוי זה מכוער ברמות
לא כזה גרוע אבל זה לא יפה
זה בסדר
לא הכי גרוע
שואל השאלה:
^^^^דיי עד כדי כך??
אוי
סביר אבל לא הכי גרוע
שואל השאלה:
^נכוןן ככה זה צריך להיות לא מהמם ולא גרוע בדיוק
שואל השאלה:
כשאמא שלי מספרת אותו זה יוצא זוועה והוא לא סובל את זה
סביר
מה למה כולם אומרים שזה גרוע? יצא לך ממש טוב לתספורת בבית
שואל השאלה:
^תודהה באמת שזה לא כזה גרוע חצי שכבה שלי ככה
אני לא אוהב את הסגנון הזה זה לדעתי קצת ערסי אבל שיהיה אם הוא אוהב את זה אז מצוין
שואל השאלה:
^הכל טוב הוא קצת ערס אז זה הולך חחח