8 תשובות
עצוב מאוד תדברי איתה על זה בלי עצבים והיא תשתפר
להיות בשקט ולחכות. לא לקחת את זה ללב. לחכות פשוט בשקט כי את יודעת שזה הדבר הנכון לעשות
אנונימי
איזה אמא מזל שאין לי אמא כזאת
אנונימי
שואל השאלה:
שוקו מוקוו, לא היא לא, אני הבעיה לא משנה מה
אנונימית
להבין שזה בסדר וזה יעבור לה עד לוויכוח הבא
מוזמנת לדבר על זה בפרטי לפרוק
לא לקחת את זה אישי זה חשוב . כאלו אומרים דברים ואת מסננת אותן. כשצועקים עליי מאיזשהי סיבה בדרך כלל אני בוחר בלשתוק
אנונימי
שואל השאלה:
זה מרגיש כאילו הוא פשוט עומדת ומחכה שאני אגיד משהו לא במקום כדי להתחרפן ולצרוח עליי, כל התיסכול והמירמור שלה יוצאים עליי
אנונימית
לא הבנתי אמרת שהבעיה בך? נראה לי כי את לא מדברת איתה על זה אני צודק?תפרקי והיא תבין