5 תשובות
תקשיב זה שירות מאוד משמעותי בסופו של יום, אין כזה דבר שווה לא שווה. זה טוב
יש לי חבר שזה ממש רץ לו אבל הוא נכנס כבר חובש
כן ממש שווה
קודם כל אם אתה מסוגל להתמודד במצבים קשים ודם וכאלה (זה נגיד אחת הסיבות למה אני לא עושה משהו במדא וכאלה (וגם ההטרדות))
דבר שני תעשה מה שאתה רוצה אם אתה מרגיש שזה נכון לך ואתה עף על זה ומורעל בעיניים תעשה את זה הכל עניין של אם אתה מתחבר או לא (ותנסה שלא להרוס לך את הגב) כעקרון זה תפקיד טוב