8 תשובות
לא
זה צריך לנשום
תשימי אלוורה
תלוי עד כמה זה רציני
תלוי ברמה אבל עדיף לתת לזה להחלים באוויר
אם היא ממש רצינית, כן
אבל אם יש שלפוחיות (="בועות מים") צריך להשאיר פתוח ולשים מעל משחה שהרוקח בקופת חולים יתן
(ואם יש לך עכשיו כוויה, אל תשימי אלוורה, יותר טוב שתשימי מעל חלב או יוגורט, היה לי כוויה וזה כאב פחות, הרגיע שמרחתי על הכוויה יוגורט)
שואל השאלה:
יש לי איזה 20 כוויות באותה יד..
אנונימית
ממה?עד כמה הן גרועות?

ממליצה ללכת לרופא אם זה 20 כוויות..
אנונימית
שואל השאלה:
נפל עלי אוכל רותח
חלק שלפוחיות וחלק פשוט חלקים אדומים גדולים אדומים ונפוחים
אנונימית
תשימי אלוורה ולכי לרופא
אנונימית