6 תשובות
לא
הם יהרסו את זה.
אותנו לימדו ביסודי והיה כיף ממש
^^ אותי לימדו היסודי רק א-ג
לי אין מוזיקה
אולי כמקצוע בחירה
אנונימית
כן
מוזיקה זה כיף וזה כזה הפסקה מהלימודים הקשים