התחברות
הרשמה
למה נראים שונה במצלמה האחורית ובמצלמה הקדמית
5 בנובמבר 2022, 17:58
מצלמות
צילום
מראה חיצוני
צילום דיגיטלי
3 תשובות
כי זה הופך את המצלמה לכמו מראה
S
Saiky k
תאורה וזווית
N
Not herelol
תאורה וכאלה
ק
קאקאשי
באותו הנושא:
באמת איך שנראים במצלמה האחורית ככה נראים במציאות?
למה אני נראה שונה במצלמה האחורית מהמצלמת סלפי
איפה אתם נראים יותר טוב במצלמה הקדמית או האחורית?
איך אנחנו נראים יותר במציאות- כמו בסלפי או כמו שמצלמים אותנו במצלמה האחורית?
זה רק אני או שבמראה ובמצלמה האחורית אנחנו נראים שונים לגמרי?
איך אנחנו נראים באמת כמו במראה או במצלמה קידמית או במצלמה אחורית?
לא הבנתי אנחנו נראים במציאות כמו שאנחנו נראים במצלמה הקדמית או האחורית
אנחנו נראים כמו במצלמה האחורית?
אנחנו נראים כמו במראה או כמו במצלמה האחורית?
איך אנחנו במציאות נראים? במצלמה האחורית או הקידמית?
אנחנו נראים כמו במראה או במצלמה האחורית?