8 תשובות
כןן חחח לכן מצטלמים מול מראה התמונות הכי יפות.
בכל צילום מקרוב נראים שונה

ללמידה עוד על צילום דברו איתי
ככה: במצלמה זה מראה את איך שאנחנו נראים באמת ואיך שרואים אותנו, ובמראה אנחנו הפוכים. אפשר גם לראות את זה בתור דוגמה על כתב, כמו שהכתב מראה הפוך ככה גם הסימטריה שלנו הפוכה. אנחנו פשוט רגילים לעצמנו במראה זאת הסיבה אנחנו נראים כמעט אותו דבר.
קודם כל היחס והעדשה של תמונה ממצלמה מאוד שונה מאיך שעין עובדת והמיקום של עין בפנים ככה שהתוצאה תהיה שונה.
הטלפון עושה עיבוד תמונה גם בלי פילטר אז במראה תראה שונה גם אם זה היה אותו כלי לתפיסת התמונה.
כן וואי
תמיד במראה אני כאילו וואו אחת היפות האלה שאני רוצה להיות כמוהן אבל במצלמה האחרית אני.. סביר
אנונימית
שואל השאלה:
בגלל זה
לא רק אתה. במראה אני מושלמת במצלמה אני גוש של לא יודעת מנ
כן