9 תשובות
חוגגת נובי גוד אבל אני אוקראינית)
שואל השאלה:
גם טוב גם אוקראינים היידהה תכתבו לי בםרטי
גם טוב גם אוקראינים היידהה תכתבו לי בםרטי
למרות שאני יהודי ומזרחי אני מקנא בכם. תהנו, שיהיה לכם חג שמח :)❤
היי?
שואל השאלה:
תכתבו לי בפרטי!!!
תכתבו לי בפרטי!!!
גם אני יהודיה^
זה לא ממש קשור
פשוט יהודי אוקראינה חוגגים נובי גוד גם
תודה))
חחח עכשיו הוספת מזרחי
זה לא ממש קשור
פשוט יהודי אוקראינה חוגגים נובי גוד גם
תודה))
חחח עכשיו הוספת מזרחי
^חחח כן כי אח"כ לקחתי בחשבון שלא רק נוצרים חוגגים את זה אז הדגשתי שאני מזרחי
ובאהבה❤, אשמח אם תשתפו חוויות על איך היה החג וזה. תהנו אוהב אתכם
ובאהבה❤, אשמח אם תשתפו חוויות על איך היה החג וזה. תהנו אוהב אתכם
זורם רצח אפשר קישור
שואל השאלה:
שלח/י לי הודעה באינסטגרם,
שלח/י לי הודעה באינסטגרם,
באותו הנושא: