9 תשובות
נופ,לא חוגגת
ואת צריכה לענות על שאלות ואנשים יביאו לך פרחים
לוחצת על 3 הפסים ושם יש לך 'שאלות"
שואל השאלה:
איך אני עונה לשאלות?
שואל השאלה:
תודה רבה מלכה
תיכנסי לשאלה ותלחצי על הכפתור הסגול למטה שיש עליו תיבת טקסט
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם
רוסיה
אבל
לא
כמו שנאמר מעלי
נובי גוד, למרות שהחשיבו חג אזרחי הוא חג
אז לא
אם את. ה רוצה שאסביר בפירוט אסביר