5 תשובות
נראה לי מתחת יש סימן של דגל , (עושים עצור) ואז משנים למדינה שאת/ה רוצה
^זה אומר מאיפה אתה
אנונימי
בדרך כלל הם שמים לך אץ האנשים ש"ך המדינה אותה בחרת
שואל השאלה:
איך בוחרים?
איך בוחרים?
אנונימית
יש מלא דגלים תחפש ישראל
באותו הנושא: