5 תשובות
כי זה אומיגל, אם יש לך טיפה ערך לעצמך תברח משם
כי ההבא בתור חתיך יותר. נשמע כמו טינדר לילדים.
שואל השאלה:
לא נראה לי נראה טוב מאוד זה חתיך לא?^
לא נראה לי נראה טוב מאוד זה חתיך לא?^
אנונימי
אתה באמת נעלבת מיזה?
כי אומיגל כבר פחות להיכרויות, זה יותר לדבר עם אנשים לצחוק איתם או עליהם ולהעביר , אני לא שמעתי על כאלו שבאמת יצאו לדייטים משם
באותו הנושא: