התחברות
הרשמה
איך רושמים אין לי זמן לאתקשר או להתקשר ?
4 בנובמבר 2022, 11:46
מילים
איך אומרים
נוסחים
לשון עברית
3 תשובות
להתקשר
אנונימית
להתקשר
o
orbit_toot
להתקשר
ת
תותית מתוקית^
באותו הנושא:
איך רושמים אני רוצה להתקשר או לאתקשר או בכלל ליתקשר
חבר שלי אמר שאני יכולה להתקשר אליו גם באמצע הלילה,זה נורא אם אתקשר אליו?
ראיתי סרטון אסור ואמרו לי להתקשר ל105, אני לא רוצה לשתף את ההורים שלי. מה ישאלו אותי אם אתקשר ואדווח?
אם אני אתקשר לחנות חיות ואשאל מה החיה הכי טעימה שלהם הם יכולים להתקשר למשטרה?
רושמים להתקשר עלייך או אלייך? לבן
שכחתי להתקשר לסבתא שלי בחג, אני מרגישה ממש רע, אם אני אתקשר עכשיו זה יהיה בסדר?
מה רושמים כדי להתקשר לחסוי?
האם זה בסדר להתקשר למשהי שהצעתי לה שאני אתקשר אלייה והיא עוד לא ענתה להודעה שלי ?
הוא רוצה שאני אתקשר אליו אבל אני ממש מתביישת,אני מסרבת לו כבר מאתמול מה לעשות אני לא מסוגלת להתקשר
שכחתי להתקשר לחבר שלי ואמרתי לו שאני אתקשר ואני צריכה ללכת לישון כבר אז להגיד לו לילה טוב רגיל?
איזה מספר רושמים בשביל להתקשר מחסוי?