7 תשובות
תתגברי על הפחדים שלך
את מסוגלת לזה קטן עלייך
תתקשרי נסיכה
שואל השאלה:
כבל אני רוצה לקדם איתו כזה תקשר,אבל אני אתבייש לדבר
אנונימית
זה היה לי בקשר אחד, מאוד התביישתי בשיחה הראשונה.
אבל בגלל הבטחון שלו, לאט לאט הרגשתי יותר בנוח.
לכי על זה, זה עדיף על התכתבויות
תקשיבי אני הייתי במצב כמו שלך והיום אני ממש מתחרטת על זה כי אני די בטוחה שבגלל זה איבדתי אותו נכון זה קשה אבל לאט לאט תתרגלי באמת שזה לי אישית זה היה הפסד ענק אז אל תעשי את אותה טעות באמת שאת מסוגלת להתגבר
אנונימית
אם יש רצון יש יכולת
J0y
תמשיכי לסרב את לא חייבת כלום